March 23, 2010

Nefis Bir Gün

Bazı şeyleri hayata geçirebilmek için buraya yazmam gerekiyormuş.

Bu sabah yataktan kalkar kalkmaz kendimi yoga matının üstünde buldum. Odada artık gerçekten kıpırdayacak yer kalmadı, matı yere serebilmek için yerde birikmiş çamaşır yığınlarını biraz kenara çekmem gerekti, öne eğilmelerden doğrulurken de iki kere kafamı başucu lambasına vurdum ama yine de çok iyi geldi sabah yoga yapmak.

Sonra akşamüstü bir güç geldi ve bir de üstüne evi temizledim. Çok detaya giremedim çünkü 6:15'deki power yoga dersine gidecektim ve temizlik yapmaya karar verdiğimde saat çoktan 4:30 olmuştu ama olsundu. Yerler süpürüldü ve silindi, toz yığınları, yemek kırıntıları gitti.

Sonra yogaya gidildi, markete uğrayıp alışveriş yapıldı, eve gelip soğan çorbası pişirildi. Sevgili gelince birlikte yemek yendi, hatta biraz fazla yendi sanırım, soğan çorbası çok güzel olmuş zira.

Temizlikten önce ders bile çalışıldı ve şimdi de Lost seyredilip erkenden yatağa gidilecek. Buraya yazılınca oluyorsa eğer yarınla ilgili planlarımdan bahsetmek isterim.

Evde çamaşır makinesi olmaması zaten zor bir durumken binada bile olmaması çamaşırı imkansız hale getiriyor... Ama şimdi Lost bekler, çamaşır konusuna sonra gireceğim.

Size saçlarımın kıvırcık halini anlatmış mıydım?

1 comment:

  1. canım şekerim,
    evet saçlarımın kıvırcık halini anlatıyormuşsun gibi geliyor yazarken ama inan okuyana hiç de o hissi vermiyor.

    hepsini okicam şimdi.
    hayırlı olsun.
    hep yaz.

    ReplyDelete